Menu

zastrzezenia kart

 

 

Od 1 lipca 2020 r. wnioski Programu Dobry Start (300+) dostępne w systemie bankowości elektronicznej

Uprzejmie informujemy, że  od dnia 1 lipca br. w systemie bankowości elektronicznej, można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+)  na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20 roku życia lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 roku życia. Świadczenie nie obejmuje dzieci, które w roku szkolnym 2020/2021 idą do przedszkola lub tzw. „zerówki".

Jednocześnie przypominamy, że obecny okres świadczeniowy Programu „Rodzina 500+”  trwa do maja 2021 r. Wnioski na nowy okres świadczeniowy można będzie składać w systemie bankowości elektronicznej od 1 lutego 2021 r.

Bezpłatne webinarium pt. „Bezpieczeństwo Twoich danych w sieci i ochrona przed wyłudzeniami”

Zapraszamy na bezpłatne webinarium na temat bezpieczeństwa w sieci – 22 czerwca br.

Webinarium pt. „Bezpieczeństwo Twoich danych w sieci i ochrona przed wyłudzeniami” odbędzie się w ramach „Czerwca z bankiem spółdzielczym”.

Organizatorem wydarzenia jest Krajowy Związek Banków Spółdzielczych we współpracy z Biurem Informacji Kredytowej.

 

Webinarium odbędzie się w dniu 22 czerwca 2020 r. od godz. 12:00, w formule wirtualnej (on-line) i będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji z prowadzącym.

 

Webinarium poprowadzi:

Bartosz Wójcicki - Dyrektor Biura Usług Antyfraudowych, BIK SA. Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych. Od początku swojej pracy zawodowej związany był z szeroko rozumianym obszarem bezpieczeństwa. Od 2008 r., w sektorze finansowym, w obszarze przeciwdziałania przestępstwom dokonywanym na szkodę banków. Kierował departamentem odpowiedzialnym za zarządzanie ryzkiem operacyjnym, w tym prewencję przestępstw, ryzykiem compliance oraz AML. Posiada doświadczenie związane z ochroną danych osobowych oraz ochroną osób i mienia.

Od 2014 r. rozwija portfolio produktów antyfraudowych oferowanych przez Biuro Informacji Kredytowej, mających na celu ochronę sektora finansowego (banki, firmy leasingowe, firmy pożyczkowe) przed wyłudzeniami. Jest współtwórcą Platformy Antyfraudowej BIK. W 2017 r. objął funkcję dyrektora Biura Usług Antyfraudowych, które odpowiada za rozwój produktów antyfraudowych dla sektora bankowego i pozabankowego.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 19 czerwca br.

Zapisy odbywają się wyłącznie za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się.

WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym. 


REJESTRACJA

https://www.kzbs.pl/Bezplatne-webinarium-BIK-i-KZBS-Bezpieczenstwo-Twoich-danych-w-sieci-i-ochrona-przed-wyludzeniami.html

W pole dane do faktury oraz członek KZBS proszę wstawić nazwę banku/nazwę firmy – udział jest darmowy, nie będą wystawiane faktur.

 

Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.

Serwis dostępny jest pod adresem:

www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow

Strona obejmuje 4 działy:

  • Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
  • Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
  • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
  • Szkolenia – informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.

Informacja o zmianach w Tabela oprocentowania produktów bankowych oraz Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe

Myszyniec, dnia 1 czerwca 2020r

Szanowni Klienci

Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu uprzejmie informuje, iż z dniem:

  • 03 czerwca 2020r. ulega zmianie Tabela oprocentowania produktów bankowych w Kurpiowskim Banku Spółdzielczym w Myszyńcu wprowadzona Uchwałą Zarządu nr 37/ZKM/2020 z dnia 09.04.2020r;
  • 01 lipca 2020r. ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe w Kurpiowskim Banku Spółdzielczym w Myszyńcu wprowadzona Uchwałą Zarządu nr 83/ZRBD/2019 z dnia 11.10.2019 r. (Dział Klienci Instytucjonalni);
  • 01 sierpnia 2020r. ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe w Kurpiowskim Banku Spółdzielczym w Myszyńcu wprowadzona Uchwałą Zarządu nr 83/ZRBD/2019 z dnia 11.10.2019 r. (Dział Klienci Indywidualni);

Bank dokonuje zmian w Taryfie opłat i prowizji  oraz Tabeli oprocentowania na podstawie zapisów: Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych, będącym załącznikiem do Uchwały nr 23/ZRBD/2019 z dnia 08.03.2019r, (§ 35) oraz Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych, będącym załącznikiem do Uchwały nr 23/ZRBD/2019 z dnia 08.03.2019r. (§  94).

Zgodnie z powyższymi regulacjami Bank jest upoważniony do zmiany Taryfy prowizji i opłat, polegającej na podwyższeniu stawek opłat i prowizji, wyłącznie po wystąpieniu określonych przesłanek. Powodem obecnych zmian Taryfy jest wpływ wzrostu rzeczywistych kosztów danej usługi na skutek niezależnych od Banku czynników zewnętrznych, w szczególności: wzrostu cen opłat pocztowych i telekomunikacyjnych, rozliczeń międzybankowych koniecznych do wykonania danej usługi, wzrostu cen energii, wejście w życie nowych regulacji prawnych, zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, wdrożenia rekomendacji KNF, zarządzeń Prezesa NBP, powodujących wzrost kosztów świadczonej usługi  co najmniej o 1%, na koszty działania Banku.                                                                  

Jednocześnie informujemy, że jeśli nie wyraża Pan/Pani zgody na zmiany zawarte w Taryfie prowizji i opłat za czynności bankowe w Kurpiowskim Banku Spółdzielczym w Myszyńcu  może Pan/Pani przed proponowaną datą wejścia w życie tych zmian: złożyć na piśmie sprzeciw wobec tych zmian, co spowoduje rozwiązanie umowy o prowadzenie rachunku. Niezłożenie na piśmie wyżej wymienionego oświadczenia oznaczać będzie akceptację zmian w powyższych dokumentach.

Aktualna Taryfa prowizji i opłat oraz Tabela oprocentowania znajduje się w Placówkach Banku oraz na stronie internetowej www.kbsmyszyniec.pl