Menu

zastrzezenia kart

 

 

Bankomat z możliwością wpłat

Klienci Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego mogą wpłacać w bankomacie, bezpośrednio na rachunek.

Kurpiowski Bank Spółdzielczy uruchomił nowoczesny bankomat recyklingowy z wpłatomatem w którym jedną z usług jest możliwość dokonywania przez Klientów Banku wpłat dużych kwot, bezpośrednio na rachunki bankowe. Urządzenie umożliwia wpłacanie gotówki na swoje konto osobiste, firmowe. Księgowanie jest natychmiastowe a to oznacza, że  środki od razu będą dostępne na rachunku, bez czekania.

Wpłatomat  znajduje się w strefie samoobsługowej 24h, Kurpiowskiego Banku Spółdzileczego w Myszyńcu, ul. Plac Wolności 56.


Przykładowe usługi:

  • tradycyjne wypłaty z rachunku bez limitów dla Klientów Banku,
  • wpłaty bezpośrednio na rachunek klienta (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania np.: w innych bankomatach, kasach banku, lub w bankowości elektronicznej)
  • funkcja wrzutni nocnej np. wpłaty utargów sklepu (do 300 banknotów w jednej transakcji)
  • operacje księgowane on-line 24/h,
  • wpłaty i wypłaty bezdotykowe poprzez aplikację mobilna Nasz Bank i smarKARTĘ.
  • przelewy na zewnętrze rachunki poprzez wpłatomat.
  • odczyt kart za pomocą bezprzewodowego czytnika NFC

 

Zalety:

  • Zwiększone limity wypłaty dla Klienta banku
  • Wpłaty bezpośrednio na rachunek Klienta, do 200 banknotów jednorazowo dla Klientów Banku (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania)
  • Możliwość wpłaty dużych kwot, np. wpłaty utargów sklepu
  • Dodatkowe usługi tj. wypłata bez karty, doładowanie telefonu, wydrukowanie wyciągu ostatnich operacji na rachunku.


Wskazówki:

  • Nie należy wkładać do wpłatomatu banknotów zniszczonych, pogiętych, posklejanych bądź mokrych,
  • Wpłatomat przyjmuje do 300 banknotów jednorazowo,
  • Wpłatomat przyjmuje tylko polskie banknoty o nominałach: 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł oraz 500 zł.
  • Wpłatomat nie przyjmuje monet!

Aby korzystać z powyższych funkcjonalności, Klient banku musi aktywować usługę „Mój Rachunek”. Usługę tą uruchamia się w bankomacie samodzielnie i jednorazowo.


Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?

1. Włóż kartę do bankomatu i wybierz język po czym wprowadź PIN,


2.
 Wybierz funkcję „Odblokuj PIN”,

 moj rachunek 1


3.
 Wybierz opcję „Aktywuj usługę Mój rachunek”,

moj rachunek 2

 

4. Jako hasło wpisz ten sam PIN dwukrotnie,

moj rachunek 3

5. Naciśnij „Akceptuj”.