Menu

accordion menu jquery

zastrzezenia kart

 

 

Informacja na temat Bankomatu przy "Biedronce"

Szanowni Państwo,

W związku z planowanym remontem obiektu przy ul. Stefanowicza 47 (sklep Biedronka) w miesiącach wrzesień - październik 2021 bankomat Kurpiowskiego Banku Spóldzielczego w Myszyńcu będzie nieczynny.

Przepraszamy za utrudnienia.

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banku Spółdzielczego, Zrzeszenia BPS i firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,

  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),

  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),

  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

NIGDY NIE podawaj powyższych danych, NIE instaluj dodatkowych aplikacji i NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie. PAMIĘTAJ, od Twojej czujności zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc pod numer 29 77 21 022.

MojeID i Profil zaufany - przerwa techniczna

Szanowi Państwo,

Uprzejmie informujemy, że z powodu prac serwisowych prowadzonych po stronie Banku BPS usługa Profilu Zaufanego będzie niedostępna w dniach:
18.06.2021 w godzinach 21.00 - 22.00
19.06.2021 w godzinach 20:00 - 21:00

Przepraszamy za utrudnienia.

Bankomat z możliwością wpłat

Klienci Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego mogą wpłacać w bankomacie, bezpośrednio na rachunek.

Kurpiowski Bank Spółdzielczy uruchomił nowoczesny bankomat recyklingowy z wpłatomatem w którym jedną z usług jest możliwość dokonywania przez Klientów Banku wpłat dużych kwot, bezpośrednio na rachunki bankowe. Urządzenie umożliwia wpłacanie gotówki na swoje konto osobiste, firmowe. Księgowanie jest natychmiastowe a to oznacza, że  środki od razu będą dostępne na rachunku, bez czekania.

Wpłatomat  znajduje się w strefie samoobsługowej 24h, Kurpiowskiego Banku Spółdzileczego w Myszyńcu, ul. Plac Wolności 56.


Przykładowe usługi:

  • tradycyjne wypłaty z rachunku bez limitów dla Klientów Banku,
  • wpłaty bezpośrednio na rachunek klienta (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania np.: w innych bankomatach, kasach banku, lub w bankowości elektronicznej)
  • funkcja wrzutni nocnej np. wpłaty utargów sklepu (do 300 banknotów w jednej transakcji)
  • operacje księgowane on-line 24/h,
  • wpłaty i wypłaty bezdotykowe poprzez aplikację mobilna Nasz Bank i smarKARTĘ.
  • przelewy na zewnętrze rachunki poprzez wpłatomat.
  • odczyt kart za pomocą bezprzewodowego czytnika NFC

 

Zalety:

  • Zwiększone limity wypłaty dla Klienta banku
  • Wpłaty bezpośrednio na rachunek Klienta, do 200 banknotów jednorazowo dla Klientów Banku (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania)
  • Możliwość wpłaty dużych kwot, np. wpłaty utargów sklepu
  • Dodatkowe usługi tj. wypłata bez karty, doładowanie telefonu, wydrukowanie wyciągu ostatnich operacji na rachunku.


Wskazówki:

  • Nie należy wkładać do wpłatomatu banknotów zniszczonych, pogiętych, posklejanych bądź mokrych,
  • Wpłatomat przyjmuje do 300 banknotów jednorazowo,
  • Wpłatomat przyjmuje tylko polskie banknoty o nominałach: 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł oraz 500 zł.
  • Wpłatomat nie przyjmuje monet!

Aby korzystać z powyższych funkcjonalności, Klient banku musi aktywować usługę „Mój Rachunek”. Usługę tą uruchamia się w bankomacie samodzielnie i jednorazowo.


Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?

1. Włóż kartę do bankomatu i wybierz język po czym wprowadź PIN,


2.
 Wybierz funkcję „Odblokuj PIN”,

 moj rachunek 1


3.
 Wybierz opcję „Aktywuj usługę Mój rachunek”,

moj rachunek 2

 

4. Jako hasło wpisz ten sam PIN dwukrotnie,

moj rachunek 3

5. Naciśnij „Akceptuj”.

SMS Banking

Szanowni Klienci,

Pragniemy poinformaować, że od dnia 01.06.2021r. wszystkie wiadomości SMS wysyłane przez Bank, w polu nadawcy wiadomości zamiast prezentowanego numeru telefonu prezentowany mają tekst BANK-KBS.

BLIK

- zobacz jakie to wygodne

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

 

Gdzie i jak korzystać z usług BLIK ?

blik bankomatWypłaty z bankomatu bez karty

W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

blik w sklepiePłatności w sklepie stacjonarnym

Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

blik w interneciePłatności w sklepie internetowym

Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

 

 

Jak aktywować usługi BLIK ?

Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.

  1. Zaktualizuj aplikację "Nasz Bank" w sklepie Google Play

 

  1. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"

 

  1. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia

 

  1. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.

 

Dołącz do milionów zadowolonych użytkowników ! 

Pliki do pobrania: